مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-24سياسي

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: در راستای  تببین دستاوردهای  انقلاب اسلامی  در ایام الله دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه های مختلف پیش بینی شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دهه فجر را فرصتی  برای بیان خدمات نظام  اسلامی و خاطرات شیرین فجر انقلاب دانست و گفت : در ایام دهه فجر همزمان با سراسر کشور فیلم های چهلمین دوره جشنواره بین المللی فجر از 15 تا 22 بهمن ماه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اکران می شود.

پیرسبزی با بیان اینکه برای نخستین بار 3 نمایش و دو فیلم از استان کهگیلویه و بویراحمد در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر و فیلم فجر نمایش داده می شود بیان کرد: همزمان با سراسر کشور موسیقی فجر نیز از 24 تا 29 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از هنرمندان فجرآفرین هم استانی نیز تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره تجسمی فجر در نگارخانه باران از 15 تا 30 بهمن، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب ، تجلیل از هنرمندان فجر آفرین در رشته های مختلف  هنری و اجرای 11 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد