مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-24سياسي

500 میلیون نهال در پویش مردمی ”درخت دوستی بنشانیم” کاشته می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اجرای پویش درخت دوستی بنشانیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت الله غلامعلی امروز در بیست و ششمین نشست تخصصی مدیران عامل سازمان های سیما منظر و فضای سبز شهری کلان شهرهای کشور در سالن رضوان شهرداری قم، بیان کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای توسعه درختکاری از ابتدای سال جاری جلسات متعددی با منابع طبیعی و سازمان جنگل داری کشور انجام داده است.

وی بیان کرد: کاشت 500 میلیون نهال در حریم شهری، روستاها و عرصه های طبیعی در یک بازده زمانی 14 در قالب پویش ملی ”درخت دوستی بنشانیم پیش بینی شده است که لازمه آن فرهنگ سازی در بین مردم در اهمیت توسعه و نگهداری از فضای سبز است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در این طرح همچنین دست کم یک هزار نهال به یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: مشابه مشارکت های مردمی در کاشت نهال در کشورهای دیگر نیز در جریان است و نخست وزیر پاکستان در قالب مشارکت های مردمی کاشت یک میلیارد نهال را در دستور کار دولت خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیون نهال در پویش مردمی ”درخت دوستی بنشانیم” کاشته می شود

500 میلیون نهال در پویش مردمی ”درخت دوستی بنشانیم” کاشته می شود