مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-24اقتصادي

مردم مراقب واحدهای قالیشویی های غیرمجاز باشند


هزینه ایاب ذهاب تا سقف 20 متر مربع هر متر مربع 20 هزار ریال است که ردیف شماره 8 اضافه می شود.

در ضمن مازاد 40 متر مبلغی اخذ نمی شود.

- مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدار داد: برخی افراد سودجو با ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز با استفاده از امکانات حداقلی مانند چند خط تلفن و یک دستگاه وانت بار اقدام به فعالیت می کنند که به دلیل نداشتن مجوزهای مربوطه موجب خسارت به اموال مشتریان می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پرویز فرجی نسبت به تبلیغات قالیشویان غیرمجاز هشدار داد و تصریح کرد: مردم باید مراقب اینگونه واحدهای غیرمجاز باشند.

چون پیگیری احقاق حقوق تضییع شده مصرف کنندگان به دلیل نداشتن مدارک هویتی محل کسب و در بعضی موارد متواری شدن اشخاص مذکور به دشواری انجام می شود.

وی افزود: طی هماهنگی های انجام شده فهرست قالیشویان مجاز شهر تهران در سامانه اتحادیه درج شده است و هموطنان می توانند برای اطمینان و استفاده از خدمات واحدهای قالیشویان مجاز به پورتال اتحادیه به نشانی (WWW.

Eght1351.

com) مراجعه کرده و فهرستمراکز مجاز به همراه آخرین نرخ خدمات، شامل نرخ شستشوی فرش (بر مبنای مترمربع، نوع شست وشو و جنس فرش)، هزینه حمل و نقل و نحوه ارایه سایر خدمات مانند بسته بندی فرش، رفوگری، دارکشی و غیره و همچنین تلفن های رسیدگی به شکایات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب واحدهای قالیشویی های غیرمجاز باشند

مردم مراقب واحدهای قالیشویی های غیرمجاز باشند