مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:032022-01-24دانش

بهره برداری از سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی در دانشگاه یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، طی جشنی که به همین مناسبت و همچنین تجلیل و گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سالن شهید سردار سلیمانی دانشکده ی منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه یاسوج تشکیل شده بود بهره برداری .

- همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، از سالن شهید سردار سلیمانی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه یاسوج تشکیل شده بود، بهره برداری از این سالن رسما آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، طی جشنی که به همین مناسبت و همچنین تجلیل و گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سالن شهید سردار سلیمانی دانشکده ی منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه یاسوج تشکیل شده بود بهره برداری از این سالن رسما آغاز شد.

در این آیین، سرپرست دانشگاه یاسوج به همراه رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، معاونت حفظ آثار دفاع مقدس، هیات رییسه و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، این سالن را افتتاح و برای فعالیت های دانشگاهی در اختیار معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفت.

کرمی، سرپرست دانشگاه یاسوج در ابتدای این آیین، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و تبریک روز زن و هفته ی گرامیداشت مقام مادر گفت: سردار سلیمانی، قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی در دانشگاه یاسوج

بهره برداری از سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی در دانشگاه یاسوج