مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-24اقتصادي

بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود


به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل و با همکاری جهاد دانشگاهی بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود.

- مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در دیدار با مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان افزود: ایجاد بازارچه مشاغل خانگی با عنوان طرح سه شنبه بازار در پارک بانوان اردبیل در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

اباصلت ابراهیمی، حمایت از مشاغل خانگی را نیازمند ایجاد بستر و ساختارهای لازم توسط ارگان های ذی ربط دانست و خاطرنشان کرد: این بازارچه با هدف حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و فراهم کردن بسترهای لازم برای فروش محصولات اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تجربیات جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف طرح سه شنبه بازار استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: بازارچه مشاغل خانگی بستر مناسبی برای ارائه محصولات حاصل از فعالیت بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی به وجود می آورد و به فروش این محصولات کمک شایانی می کند.

در این دیدار مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دبیرخانه، تصریح کرد: بازاریابی و فروش دو مشکل عمده فعالان متقاضیان طرح مشاغل خانگی است امیدواریم با راه اندازی بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود

بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل راه اندازی می شود