مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-24سياسي

هدف از طرح حمایت از کارخانجات تولیدی جلوگیری از توقف تولید است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هدف از طرح حمایت از کارخانجات تولیدی جلوگیری از ایجاد اخلال در خط تولید و توقف تولید در سطح کشور است، - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هدف از طرح حمایت از کارخانجات تولیدی جلوگیری از ایجاد اخلال در خط تولید و توقف تولید در سطح کشور است، اما برخی از بندهای این طرح به اندازه کافی شفاف نیست که می تواند زمینه ایجاد سوءاستفاده را فراهم کند.

اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جزییات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی، بیان کرد: این طرح به دنبال دو محور اساسی است و با هدف جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و جلوگیری از توقیف و ضبط ماشین آلات فعال و ابزار تولید ارائه شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این طرح بازداشت و حبس مدیران و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی تا قطعی شدن حکم ممنوع است تا از اختلال در روند واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

از سوی دیگر اگر مراجع قضایی در طی رسیدگی به دعاوی مربوط به یک تولید کننده احراز کند که حکم قطعی منجر به توقف تولید یا اخلال در خط تولید یا تعطیلی شود باید اموال نامرتبط با تولید را توقیف کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورتی که اموالی در خارج از خط تولید نباشد و یا کفایت لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از طرح حمایت از کارخانجات تولیدی جلوگیری از توقف تولید است

هدف از طرح حمایت از کارخانجات تولیدی جلوگیری از توقف تولید است