مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-24پزشكي

افزایش بستری های روزانه در سمنان


بعد از هفته ها که تعداد بستری های روزانه ی کروناویروس در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان تک رقمی و عمدتا کمتر از انگشتان یک دست بود طی شبانه روز گذشته شمار بستری های روزانه دو رقمی شد.

- دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران از بستری شدن 10 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد و با اشاره به آخرین وضعیت بستری ها در این استان اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 51 هزار و 104مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته و از سوم لغایت امروز 4 بهمن ماه، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 10 هزار و 942 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت 40هزار و 159 بیمار نیز در مناطق تحت پوشش این دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری های روزانه در سمنان

افزایش بستری های روزانه در سمنان