مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-24سياسي

تشریح مشکلات انبوه بخش سوق توسط امام جمعه/ پیشرفت کند پروژه آبرسانی طی 12 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام مهدی کیانی امام جمعه سوق کهگیلویه و بویراحمد به تشریح درباره اقداماتی که برای حل مشکلات روستاهای منطقه انجام شده و پیگیری های انجام شده در این راستا پرداخت.

وی گفت: در برخی از روستاهای منطقه مشکل راه های روستایی وجود دارد و مردم در برخی از مسیرها مثلا برای رد شدن از رودخانه از وسیله ای به نام جره یا کلک استفاده می کنند.

امام جمعه سوق در ادامه صحبت های خود در مورد پیگیری های انجام گرفته برای حصول نتیجه عنوان کرد: با پیگیری های انجام گرفته، مدیران منطقه به روستاهایی که با مشکلات مختلف مواجهند آمده تا به شکل میدانی این مشکلات را بررسی و مشکلاتی از جمله راه های ارتباطی را درست کنند.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به مشکل آنتن دهی موبایل در روستاها افزود: با توجه به اینکه کلاس های مدارس در روزهای همه گیری بیماری کرونا به شکل مجازی برگزار می شد بسیاری از دانش آموزان بخاطر مشکلات آنتن دهی در منطقه نتوانستند به طور شایسته از کلاس های درس استفاده کنند.

وی گفت: بخاطر این مشکل آنتن دهی و نبود راه ها بخاطر یک عقرب گزیدگی ساده حتی ممکن است شخص مصدوم از دنیا برود.

  امام جمعه سوق ادامه داد: نکته دیگر احداث یادمان شهدای گمنام شهر سوق است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ چرا که قریب به 9 سال است که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مشکلات انبوه بخش سوق توسط امام جمعه/ پیشرفت کند پروژه آبرسانی طی 12 سال

تشریح مشکلات انبوه بخش سوق توسط امام جمعه/ پیشرفت کند پروژه آبرسانی طی 12 سال