مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24اقتصادي

خواسته کشاورزان از سفر رییسی به گلستان چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،کشاورزی یکی از اضلاع مهم اقتصادی گلستان را تشکیل می­ دهد با این وجود مشکلات عدیده به خصوص طی سال­ های اخیر هم­چون خشکسالی، افزایش قیمت نهاده ­ها، نامناسب بودن بازار خرید محصولات موجب شده تا معیشت کشاورزان زیادی به خطر بیفتد.

در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان جامعه کشاورزان امیدوار هستند با مصوب کردن برخی دستورالعمل­ ها بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.

در همین رابطه علیقلی ایمانی دبیر خانه کشاورز گلستان در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان، مهمترین مشکل روز کشاورزان را بحث معیشتی آنها دانست و اظهار کرد: در معیشت و زندگی کشاورزان مشکلات عدیده­ ای وجود دارد، وقوع سیل در اواخر سال 1397 و فروردین 1398 و بعد از آن خشکسالی بی سابقه مشکلات زیادی را برای اقتصاد و تولید ما به وجود آورد، امسال نیز تاکنون بیش از 200 هزار هکتار از اراضی گندم ما سبز نشده­ و احتمال از بین رفتن آنها زیاد است، البته همان مقدار گندمی که در اراضی مانده خسارت خورده ­اند تمام این عوامل موجب شده تا سال­ های سختی برای کشاورزان ما رقم بخورد.

رییس جمهور نگاه ویژه­ای به امهال وام کشاورزان داشته باشد وی تصریح کرد: در حال حاضر نگاه کشاورزان به پیگیری در خصوص مشکلات آنها بوده و واقعیت آن که در بحث امهال وام کشاورزان به رغم پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته کشاورزان از سفر رییسی به گلستان چیست؟

خواسته کشاورزان از سفر رییسی به گلستان چیست؟