مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24پزشكي

افزایش آسانسوری اُمیکرون در کشورهای همسایه


حدود 35 هزار مبتلا به امیکرون در این کشورها شناسایی شده است و طبق پیش بینی ها حدود 50 درصد مردم تا چند هفته آینده به این سویه مبتلا می شوند.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به وضعیت شیوع اُمیکرون در مدیترانه شرقی که ایران نیز جزو این کشورها است، گفت: در ترکیه و عربستان نیز آمار ابتلا به اُمیکرون به صورت آسانسوری در حال افزایش است و طبق پیش بینی 50 درصد مردم تا چند هفته آینده به اُمیکرون مبتلا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید راشد جزایری در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سویه اُمیکرون 80 تا 90 درصد در افراد بدون علامت است، اظهار کرد: این مسئله یک زنگ خطر جدی محسوب می شود، میزان بستری مبتلایان به کرونا در این سویه در افرادی که دو دز واکسن دریافت کرده اند 60درصد کمتر و افرادی که سه دز دریافت کرده اند 80 درصد کمتر از سایرین است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به وضعیت شیوع اُمیکرون در مدیترانه شرقی که ایران نیز جزو این کشورها است، گفت: حدود 35 هزار مبتلا به امیکرون در این کشورها شناسایی شده است و طبق پیش بینی ها حدود 50 درصد مردم تا چند هفته آینده به این سویه مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آسانسوری اُمیکرون در کشورهای همسایه

افزایش آسانسوری اُمیکرون در کشورهای همسایه