مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-24سياسي

تمرکز وزارت جهاد بر تامین امنیت مواد غذایی است/تکمیل حلقه های زنجیره زیتون روغنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین جعفری در مراسم معرفی رییس جدید مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: تامین امنیت غذایی برای همه دنیا به ویژه برای کشور ما یک چالش محسوب می شود این نگرانی همواره وجود داشته است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه محدود شدن منابعی همچون آب و خاک و هوا موجب چالشی تر شدن موضوع می شود، تصریح کرد: به همین دلیل تمرکز وزارت خانه نیز در بحث امنیت غذایی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در بخش کشاورزی وجود دارد با دانش بشری قابل حل است، گفت: خوشبختانه دانش بشری با سرعت باور نکردنی در مدت حدود 5 سال دو برابر می شود.

جعفری با اشاره به اینکه در دنیا منابع زیادی هم برای حل مشکلات وجود دارد، تصریح کرد: برای مثال در ابتدای کرونا بیماری بسیار ناشناخته ای بود، اما پس از دو سال راهکاری برای آن پیدا شد، پس باید به سمت علم برویم.

معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با تأکید بر توسل به راه های علمی و بهره وری بیان کرد: مهمترین رسالت ما در سازمان جهاد کشاورزی این است که باید در خدمت بخش کشاورزی باشند.

وی با اشاره به اینکه  تمرکز اعضای هیأت علمی بر انجام تحقیقات کاربردی و مورد نیاز بخش اجرا در منطقه از جمله موضوعاتی است که در وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز وزارت جهاد بر تامین امنیت مواد غذایی است/تکمیل حلقه های زنجیره زیتون روغنی

تمرکز وزارت جهاد بر تامین امنیت مواد غذایی است/تکمیل حلقه های زنجیره زیتون روغنی