مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-24سياسي

تضییع حقوق مردم اسلامشهر در بهره مندی از اعتبارات ملی و دولتی


حقوق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر در بهره مندی از اعتبارات ملی و دولتی برای تکمیل پروژه های عمرانی تضییع و پایمال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در نطق پیش از دستور روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با قدردانی از سفر نایب رییس مجلس به شهرستان اسلامشهر با میزبانی مجمع نمایندگان استان تهران اظهار کرد: حق و حقوق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر در بهره مندی و استفاده از اعتبارات ملی و دولتی برای تکمیل پروژه های عمرانی تضییع و پایمال شده است.

وی افزود: 13 سال است که یک بیمارستان 400 تختخوابی که حق مردم مظلوم شهرستان اسلامشهر است، در حال احداث بوده و تکمیل و بهره برداری از آن معطل پرداخت حق و حقوق دولتی از محل اعتبارات ملی است.

وی با تاکید بر توافق به عمل آمده برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه بیمارستان اسلامشهر بیان کرد: در صورت پرداخت مبلغ 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده، عملیات اجرایی بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر به بیش از 75 درصد می رسد که امید آن می رود با تأمین به موقع اعتبارات روند احداث این پروژه ملی و حیاتی سرعت بیشتری یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به نتایج سفر روزشنبه نایب رییس مجلس به شهرستان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضییع حقوق مردم اسلامشهر در بهره مندی از اعتبارات ملی و دولتی

تضییع حقوق مردم اسلامشهر در بهره مندی از اعتبارات ملی و دولتی