مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-24سياسي

کانون های مساجد در 2 بُعد آموزشی و هنری تقویت می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی از اولویت های خود دانست و گفت: کانون ها را در دو بُعد آموزشی و هنری تقویت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صبح امروز در دیدار حجت الاسلام احمد پهلوانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان، ضمن قدردانی از عملکرد وی در توسعه کمی و کیفی کانون ها، اظهار کرد: خودم پرورش یافته مسجد هستم و آشنایی کاملی با فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در مساجد دارم.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و بندرلنگه، کانون ها را محور فعالیت های خود قرار داده بودم، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد را یکی از اولویت های خود دانست و عنوان کرد: کانون ها را در دو بُعد آموزشی و هنری تقویت خواهیم کرد.

وی در ادامه از کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به عنوان کاری ارزشمند و فاخر یاد کرد و گفت: این رخداد مهم فرهنگی معنوی، آبروی استان و حتی کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد در 2 بُعد آموزشی و هنری تقویت می شوند

کانون های مساجد در 2 بُعد آموزشی و هنری تقویت می شوند