مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-24سياسي

توزیع300سری جهیزیه و هزار بسته معیشتی درمناطق کم برخوردار هرمزگان


همزمان با سالروز تولد حضرت زهرا(س) توزیع 300 سری جهیزیه و یک هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان توسط نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

- بندرعباس - همزمان با سالروز تولد حضرت زهرا(س) توزیع 300 سری جهیزیه و یک هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان توسط نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه تاکنون یکصد هزار بسته معیشتی و بالغ بر هزار سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و صعب العبور تقدیم مردم نموده و در این مرحله از رزمایش، یک هزار بسته کمک معیشتی و سیصد سری جهیزیه به نیت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد همراهش شهید أبو مهدی المهندس و شهدای مدافع حرم به مردم نجیب و عزیز مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان تقدیم می شود.

سردار تنگسیری اظهارکرد: ارزش مالی هر بسته کمک معیشتی غذایی بالغ بر پنج میلیون ریال و هر سری جهیزیه با بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال و جمعأ به مبلغ بیش از پنجاه میلیارد ریال ارزش مالی دارد که از طرف فرمانده شجاع و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تأمین و تقدیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع300سری جهیزیه و هزار بسته معیشتی درمناطق کم برخوردار هرمزگان

توزیع300سری جهیزیه و هزار بسته معیشتی درمناطق کم برخوردار هرمزگان