مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-24سياسي

دستگاه قضایی به مسئله تصادف زنجیره ای بهبهان - رامهرمز ورود کرد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از ورود دستگاه قضایی برای بررسی جزییات و عوامل قصور تصادف محور بهبهان - رامهرمز و باز نشدن ایربک های خودروها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی نژاد شامگاه یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: در پی این حادثه که در کیلومتر 10 محور بهبهان – رامهرمز رخ داد، فرماندار و مسئولان مربوطه در محل حاضر و دستورات لازم برای رسیدگی صادر شد.

قاسمی نژاد افزود: مقرر شده که نماینده دادستانی، نماینده وزارت صمت و نماینده پلیس راهور گزارشی در خصوص این تصادف و باز نشدن کیسه هوای خودروها در این حادثه تهیه کنند.

وی گفت: هنوز این گزارش نهایی نشده و در صورت نتیجه به اطلاع شهروندان خوزستانی خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح روز دوشنبه 20 دی ماه در محور بهبهان- رامهرمز در یک تصادف زنجیره ای 59 خودرو به هم برخورد کردند که نتیجه آن فوت 5 نفر از هموطنان بود؛ حادثه ای که ابتدا به مه گرفتگی و خطای انسانی ارتباط داده شد اما در ادامه انتقادات گسترده ای از سوی سازمان ملی استاندارد و پلیس را در مورد بی کیفیت بودن خودروهای ایرانی در پی داشت.

اخیراً نیز رضا فاطمی امین وزیر صمت به صف منتقدان کیفیت خودرو پیوسته و روز یکم بهمن ماه در بازدید از خودروهای آسیب دیده حادثه تصادف زنجیره ای بهبهان - اهواز گفت: 58 خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به مسئله تصادف زنجیره ای بهبهان - رامهرمز ورود کرد

دستگاه قضایی به مسئله تصادف زنجیره ای بهبهان - رامهرمز ورود کرد