مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:122022-01-24اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا سه روز آینده از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (6 بهمن ماه) خبرداد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا سه روز آینده از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (6 بهمن ماه) خبرداد.

صاق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب نقاط کشور جوی پایدار و در شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر چهارشنبه (6 بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف و وزش باد انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: پنجشنبه (7 بهمن ماه) گستره و شدت سامانه بارشی افزایش می یابد و علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش هایی از جنوب غرب استان های ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه

ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه