مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-24اجتماعي

تنها 2 محور روستایی مسدود در کرمانشاه داریم/ فقر ماشین آلات داریم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تنها دو محور روستایی در استان مسدود است که تلاش می کنیم این محورها هم تا ظهر امروز بازگشایی شوند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تنها دو محور روستایی در استان مسدود است که تلاش می کنیم این محورها هم تا ظهر امروز بازگشایی شوند.

فریبرز کرمی با اشاره به بارش برف سنگین طی روزهای گذشته در اکثر نقاط استان، اظهار کرد: از 265 محور روستایی استان در حال حاضر تنها دو محور در شهرستان ثلاث باباجانی مسدود است که با تلاش نیروهای راهداری امیدواریم این دو محور هم تا ظهر امروز(چهارم بهمن) بازگشایی شوند.

کرمی با بیان اینکه با تلاش راهداران در بارش های اخیر محورهای اصلی و شریانی استان مسدود نشد، گفت: نیروهای راهدار در این مدت بصورت شبانه روز در حال انجام خدمت رسانی به مردم بودند.

وی با بیان اینکه در رابطه ماشین آلات مورد نیاز جهت بازگشایی راه ها با کمبود مواجه ایم، عنوان کرد: فقر ماشین آلات داریم، البته مقرر شده این موضوع از سوی مسئولین استان پیگیری شود و امیدواریم کمبودها مرتفع شود تا بهتر بتوانیم به مردم خدمات رسانی داشته باشیم.

به گفته کرمی به منظور بازگشایی راه های روستایی استان، 118 دستگاه ماشین آلات در سطح استان بکارگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 2 محور روستایی مسدود در کرمانشاه داریم/ فقر ماشین آلات داریم

تنها 2 محور روستایی مسدود در کرمانشاه داریم/ فقر ماشین آلات داریم