مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 08:172022-01-24اجتماعي

خدایا این غافلگیری را از ما نگیر!


حالا شهر سه قفله شده است، عبور و مروری در کار نیست، اگر بخواهیم از گفته های مسؤولان تیتر بزنیم، همه می شود، «غافلگیر شدیم»، معلوم نیست این قصه غافلگیری مسؤولان کی قرار است تمام شود، - خبرگزاری فارس، زهرا رسولی: گاهی زمستان هم مثل نوروز می تواند با خود خوشحالی به همراه داشته باشد مخصوصا وقتی مدتهاست خشکسالی چنگ بر روی زمین انداخته و همواره دلهره آب را داریم که نکند کم بیاید، برف می آید، آنهم نه یکی دو سانت 30 سانت، این برف برف عادی نیست، برف شادی است.

اما خوشحالی این برف شادی فقط در ساعات اولیه بارش است، شهروندان با آن عکس می گیرند، آدم برفی درست می کنند و کارشناسان آمار تامین منابع آبی را می دهند، بعد از گذشت چند ساعت مشکلات تازه آغاز می شود.

در خیابان ها راهی برای رفتن نیست و خودروها زیر برف مانده اند، اتوبان های بین شهری چنان قفل شده اند که ارتش ناچار شده وارد عمل شود! شهرداری غافلگیر شده، ستاد بحران غافلگیر شده، مردم غافلگیر شده اند، حتی هواشناسی هم که پیش بینی کرده بود برف در حال آمدن است، غافلگیر شده است.

خدایا این غافلگیری را از ما نگیر، اگر غافلگیری در کار نبود چه کاری از دستمان برمی آمد؟ چقدر خوب که غافلگیری وجود دارد و می توان همه چیز را به گردن آن انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدایا این غافلگیری را از ما نگیر!

خدایا این غافلگیری را از ما نگیر!