مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 07:022022-01-24اقتصادي

فضاسازی علیه سفر رییس جمهور به روسیه، ناشی از عصبانیت است


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه، با بیان اینکه فضاسازی علیه سفر رییس جمهور به روسیه، ناشی از عصبانیت عقبه فضاسازان است، گفت: در این سفر توافق های خوبی از جمله در زمینه حذف دلار از معاملات دو طرف و توسعه انرژی صورت گرفت.

- ابراهیم رضایی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به روسیه گفت: سفر آقای رییسی به روسیه سفر بسیار مهم و ارزشمندی بود که برکات و آثار آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگرچه رویکرد اصلی این سفر اقتصادی بود، اما در کنار آن در راستای مسائل چندجانبه و بین المللی نیز مذاکرات بسیار خوبی صورت گرفت و توافقات خوبی هم در زمینه های مختلف انجام شد.

* توافق تهران - مسکو برای حذف دلار از معاملات دو طرف وی با اشاره به توافقات مهم صورت گرفته در این سفر افزود: یکی از مهمترین توافقاتی که در این سفر صورت گرفت در راستای حذف دلار از معاملات دو طرف بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: توسعه فعالیت ها در حوزه انرژی و ایجاد قطب انرژی در منطقه از توافقات دیگری بود که در این سفر انجام شد و علاوه بر آن، در خصوص پیوستن ایران به اتحادیه اوراسیا نیز مذاکره و قرار شد این گفتگوها ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی علیه سفر رییس جمهور به روسیه، ناشی از عصبانیت است

فضاسازی علیه سفر رییس جمهور به روسیه، ناشی از عصبانیت است