مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 00:522022-01-23اقتصادي

زمینه حضور سرمایه گذاران در لرستان را فراهم می کنیم


در نظر داریم با رفع موانع و مشکلات موجود زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه گذاران پروژه ها برگزار شد.

  وی اظهار داشت: در جلسه امروز چند دستور کار مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت که در پایان متناسب با موارد مطرح شده تصمیمات لازم اتخاذ و سعی بر آن شد این تصمیمات در رابطه با رفع مشکلات پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن باشد.

استاندار لرستان در خصوص تصمیمات جلسه برگزار شده ستاد تسهیل، بیان داشت: شرکت کارینو از مجموعه های فعال در زمینه پرورش دام و تولید محصولات لبنی از موارد مطرح شده بود که مشکلاتی در زمینه مالی و پرداخت تسهیلات داشت و مقرر شد شکلات این مجموعه با همکاری دستگاه های اجرایی رفع شود.

استاندار لرستان در ادامه افزود: شرکت سنگبری مخملکوه، شرکت فعال در زمینه فیلم و چاپ، شرکت کوه و دشت فعال در زمینه تولید مواد غذایی و یخچال سازی خرم آباد هرکدام به نوعی در زمینه های مالی، حقوقی، سرمایه در گردش، تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور سرمایه گذاران در لرستان را فراهم می کنیم

زمینه حضور سرمایه گذاران در لرستان را فراهم می کنیم