مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:572022-01-23اجتماعي

کیفیت هوای کرج و فردیس ناسالم است/ آموزش در مدارس غیرحضوری شد


کیفیت هوای کرج و فردیس در وضعیت ناسالم قرار گرفته و آموزش در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این دو شهرستان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

- اظهار کرد: بر اساس آخرین داده های ایستگاه های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا، ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون در ایستگاه کرج هم اکنون بر روی عدد 160 قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم قرار دارد.

وی بیان کرد: بر همین اساس شاخص آلودگی هوا در شهرستان های فردیس، ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد به ترتیب 154، 153، 69 و 118 است که بر این مبنا کیفیت هوای فردیس و ساوجبلاغ ناسالم، نظرآباد ناسالم برای گروه های حساس و اشتهارد در وضعیت قابل قبول قرار دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز تصریح کرد: با استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی و به تناسب آن ایجاد پدیده وارونگی دما شاخص کیفیت هوای استان دچار کاهش شده است.

وی گفت: ساکنان شهرهای البرز به ویژه گروه های حساس از جمله بیماران قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان در شهر نظرآباد به غیر از موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

حکیمی متذکر شد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان البرز مبنی بر تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های هوا و قرار گرفتن وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم مقرر شد فردا دوشنبه آموزش در مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای کرج و فردیس ناسالم است/ آموزش در مدارس غیرحضوری شد

کیفیت هوای کرج و فردیس ناسالم است/ آموزش در مدارس غیرحضوری شد