مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-23اقتصادي

تشکیل16فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن اشنویه


رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان اشنویه گفت: 16 فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن شهرستان اشنویه تشکیل شده است.

- ، حامد رمضانی در این خصوص اظهار کرد: در راستای بازرسی از معادن و جلوگیری از تضییع بیت المال 16 فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه به مقدار سه هزار و 872 تن، به ارزش بیش از دو میلیارد و 320 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دو هزار و 622 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی این شهرستان انجام شده که این بازرسی ها منجر به تشکیل 127 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از دو هزار و 562 میلیارد ریال شده است.

رمضانی افزود: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی این شهرستان و بررسی اعلام موجودی انبارها و سردخانه ها در سامانه جامع انبارها هفت فقره پرونده تخلف اعلام نکردن موجودی برای سردخانه های این شهرستان به ارزش بیش از یکهزار و 520 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدورحکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این شهرستان 31 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر وجود دارد که از مجموع این واحدها 26 واحد صنعتی با اشتغالزایی مستقیم برای 232 نفر فعال و پنج واحد نیز نیمه فعال و راکد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل16فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن اشنویه

تشکیل16فقره پرونده برداشت غیر مجاز شن و ماسه برای معادن اشنویه