مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-23سياسي

پاسخ گویی به ابهامات فکری مردم مهم ترین رسالت طلاب است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسالت طلاب را رسالت جهانی دانست و گفت: مقام و معنویتی بالاتر از پاسخ گویی ابهامات فکری مردم وجود ندارد و طلاب باید این عنایت را قدر بدانند و از زخم زبان مردم واهمه نداشته باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین جواد مروی در مراسم عمامه گذاری 18 نفر از طلاب حوزه علمیه لرستان، اظهار کرد: هر شغل و مسئولیتی که نگاه کنیم ارزش دارد، اما سربازی امام زمان(عج) خصوصیت ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه تبیین مسائل شرعی و زدودن شبهات از افکار دیگران بزرگ ترین مسئولیتی است که یک انسان می تواند به دوش بگیرد، ادامه داد: مقام و معنویتی بالاتر از پاسخ گویی ابهامات فکری مردم وجود ندارد و طلاب باید این عنایت را قدر بدانند و از زخم زبان مردم واهمه نداشته باشند.

مروی با تأکید بر اینکه طلاب برای اینکه لبخند رضایت بر لبان امام زمان(ع) بنشانند باید الزامات و بایسته هایی را رعایت کنند، ادامه داد: اهمیت اندوختن دانش را فراموش نکنیم، مبادا گرفتاری های معیشتی مانع اندوختن دانش شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسالت طلاب را رسالت جهانی دانست و با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران علوم اهل بیت(ع) در تمام جهان گسترش یافته است، گفت: توجه به تذهیب نفس، رسیدگی به مسائل معنوی، کسب معرفت، خودسازی و اهتمام به نماز صبح از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ گویی به ابهامات فکری مردم مهم ترین رسالت طلاب است

پاسخ گویی به ابهامات فکری مردم مهم ترین رسالت طلاب است