مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:232022-01-23اقتصادي

راهکار ساماندهی بورس چیست؟


سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه 10 بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، این روزها حمایت از بورس مصداق بارز نوشدارو بعد از مرگ سهراب شده است.

با هر مترو معیاری که سنجیده شد، بازار سرمایه در ایران بیش از حمایت به استراتژی یا به بیان بهتر، به برنامه نیاز دارد.

حال بازار سرمایه خوب نیست و شاخص کل بازار، امروز قرمز پوش بود.

حالا در این گیر و دار، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه 10 بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد: مقدمات کار در حالی پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، ستاد اقتصادی دولت در جلسه ای که در تاریخ 28 آذرماه 1400 برگزار کرد، مصوبه ای 10 بندی برای حمایت از بازار سرمایه داشت.

از این مصوبه 10 بندی تنها یک بند که در خصوص سوخت گاز و خوراک صنایع بود، نیاز به تغییراتی در لایحه بودجه 1401 و تصویب مجلس دارد و بقیه موارد از اختیارات دولت است.

در همین راستا تغییرات مورد نیاز برای اجرای این مصوبه در جلسه هیأت وزیران به تصویب رسید، بر اساس این مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی ها در سال آینده با فرمول سال 1400 محاسبه شده است و نر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار ساماندهی بورس چیست؟

راهکار ساماندهی بورس چیست؟