مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:232022-01-23پزشكي

واقعیت زنده شدن جنازه یک مرد در کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟


یکی از همراهان فرد فوت شده هنگام وداع با میت، احساس کرد که جسد نبض و علائم حیاتی دارد و هنگامی که از سردخانه بیرون آمد خبر از زنده شدن میت داد.

- یکی از همراهان فرد فوت شده هنگام وداع با میت، احساس کرد که جسد نبض و علائم حیاتی دارد و هنگامی که از سردخانه بیرون آمد خبر از زنده شدن میت داد.

روز گذشته خبری مبنی بر زنده شدن یک جسد در شهر لیکک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دست به دست شد و موجی از واکنش ها را به دنبال داشت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمیی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: روز گذشته جوانی 25 ساله که دچار ایست قلبی شده و فاقد هرگونه علائم حیاتی بود به مرکز خانه بهداشت ممبی انتقال داده شد.

هاشم طاهری افزود: در این مرکز جهت نجات فرد جوان از مرگ به مدت یک ساعت عملیات احیاء و سایر اقدامات لازم بر روی بیمار انجام شد اما عملیات سی پی آر نجات بخش نبوده و فرد جوان فوت کرد.

وی با بیان اینکه جسد جوان با گواهی فوت به سردخانه شهر لیکک انتقال داده شد، افزود: یکی از همراهان فرد فوت شده هنگام وداع با میت، احساس کرد که جسد نبض و علائم حیاتی دارد و هنگامی که از سردخانه بیرون آمد خبر از زنده شدن میت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت زنده شدن جنازه یک مرد در کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

واقعیت زنده شدن جنازه یک مرد در کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟