مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-23سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بازاجتماعی شدن معتادان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با اشاره به نقش اشتغال در کاهش آسیبهای اجتماعی گفت: بخش خصوصی می تواند با ایجاد اشتغال نقش موثری در بازاجتماعی شدن معتادان ایفا کند.

- ، محمدحسین رحیمی زاده در جلسه ای با سرپرست بهزیستی استان یزد با بیان اینکه زمینه تعامل و کارهای مشترک بین دو مجموعه فراهم است، اظهار داشت: ساماندهی و نظارت بر بحث اعتیاد، کمپ ها و معتادان متجاهر یکی از این فعالیت هایی است که نیاز به تعامل بین بخشی دارد.

وی افزود: فعالیت های خوبی در این حوزه انجام شده اما باید تلاش های بیشتری صورت گیرد به ویژه در حوزه مراقبت های بعد از خروج باید تلاش ها را بیشتر کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد بیان کرد: معمولا در انتهای سال با هدف کاهش سرقت ها در ایام نوروز طرح جمع آوری معتادان در کشور انجام می گیرد اگرچه این طرح در راستای تحقق هدف تعیین شده موثر است اما باید با بازاجتماعی شدن معتادان همراه باشد.

رحیمی زاده افزود: بخش خصوصی از ظرفیت بسیار خوبی در باز اجتماعی کردن معتادان با ایجاد اشتعال برخوردار است که نیازمند کار فرهنگی است.

وی اظهار داشت: رصد و کنترل وضعیت کمپ ها با جدیت در دستور کار قرار دارد و در همین راستا بازرسی ها به صورت مستمر انجام می گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بازاجتماعی شدن معتادان

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بازاجتماعی شدن معتادان