مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-23سياسي

مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج برگزار می شود


معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج، گفت: این مسابقات در دهه فجر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن جعفری در گف وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان در دهه فجر، اظهار کرد: ثبت نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) بسیج تا 10 بهمن ادامه دارد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ابراز کرد: این مسابقات با هدف ایجاد حرکت قرآنی در میان آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده ها و جوانان و نوجوانان و با رویکردی متفاوت از سال های پیشین و در چهار بخش برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های چهارگانه مسابقات، تصریح کرد: مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج، مشارکت گروه های سه نفره، مشارکت به صورت خانوادگی و مشارکت به صورت فردی چهار بخش این مسابقات است.

  جعفری بیان کرد: دستور العمل به نواحی بسیج سراسر استان ارسال شده و ثبت نام بر اساس این دستورالعمل در رشته ها و بخش های گوناگون انجام می شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شد مرحله شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج برگزار می شود

مرحله مقدماتی و شهرستانی مسابقات قرآنی بسیج برگزار می شود