مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-23سياسي

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر مدیریت و عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند آمایش فرهنگی این استان در کشور به عنوان الگو معرفی شده است، این سند باید در عرصه اجرا مدیریت و عملیاتی شود.

- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: در جامعه اگر به اقتصاد لطمه بخورد بحران های مختلف معیشتی و اقتصادی ایجاد شود و نظام زیستی دچار مشکل می کند.

بوشهر پارسال و امسال به عنوان استان برتر در شورای فرهنگ عمومی معرفی شد از این رو انتظار می رود توجه ویژه به مصوبات این شورا شود.

وی تصریح کرد: چنانچه در جامعه ای به اقتصاد لطمه وارد شود بحران های مختلف معیشتی و اقتصادی ایجاد و به نظام زیستی ضربه وراد می شود لذا اگر فرهنگ دچار تعرض شود تمام پایه های انسانی در جامعه صدمه می بیند به همین دلیل است که نباید پرداختن به مساله ای باعث شود از دیگر مسائل مربوط به جامعه غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تدوین سند آمایش فرهنگی استان بوشهر خاطر نشان کرد: سند آمایش فرهنگی استان بوشهر در کشور الگو معرفی شده و اکنون دیگر استان ها خواهان استفاده از آن هستند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه پایتخت قرآنی نباید تنهادر لفظ باشد بلکه باید در عمل برنامه هایی موثر در این بخش اجرا شود، بیان کرد: امید است با تلاش دولت جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر مدیریت و عملیاتی شود

سند آمایش فرهنگی استان بوشهر مدیریت و عملیاتی شود