مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-23سياسي

فرمانده سپاه فجر: تکریم جایگاه مادران شهید و ایثارگر اولویت مسئولان باشد


تکریم مقام والای مادران شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده های شهدا و ایثارگران رسالت مهم مسئولان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به همراه جمعی از مسئولان شهر شیراز با مادر شهیدان فهیمی دیدار کردند.

سردار بوعلی در این دیدار با بیان اینکه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن را به همه مادران و همسران شهدا تبریک می گوییم، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.

وی ادامه داد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در تمام جنبه های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سَبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است و مادران شهدا نیز با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فجر: تکریم جایگاه مادران شهید و ایثارگر اولویت مسئولان باشد

فرمانده سپاه فجر: تکریم جایگاه مادران شهید و ایثارگر اولویت مسئولان باشد