مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-23بين الملل

ارتش تا فروکش کردن بحران سیل در کنار مردم جنوب استان کرمان می ماند


فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور تاکید کرد: قطعا حضور ما یک حضور مداوم و دائمی خواهد بود تا کاملا بحران سیل در منطقه فروکش کند و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

- ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور تاکید کرد: قطعا حضور ما یک حضور مداوم و دائمی خواهد بود تا کاملا بحران سیل در منطقه فروکش کند و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در گفت و گو با ایسنا گفت: به محض ابلاغ دستور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به نیروی زمینی محوری مبنی بر اعزام نیروهای امدادی برای کمک به مردم عزیزمان در جنوب استان کرمان بلافاصله قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با ادوات کامل مهندسی رزمی خود با ده ها دستگاه مورد نیاز جهت بازکردن مسیرهای مسدود شده زمینی و همچنین لایه روبی رودخانه ها شامل خودروهای بلدوزر، لدر، بیل مکانیکی، خودروهای مایلر، گریدر، همه را با آمار کامل به منطقه سیل زده جنوب کرمان اعزام کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 330 روستا در سیل محصور شده بود با استفاده از تجمع ادوات مهندسی قرارگاه بالغ بر 90 درصد این راه ها، بازگشایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش تا فروکش کردن بحران سیل در کنار مردم جنوب استان کرمان می ماند

ارتش تا فروکش کردن بحران سیل در کنار مردم جنوب استان کرمان می ماند