مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-23اقتصادي

شرایط خانه دار شدن متقاضیان مسکن در ساوه تسهیل شود


امام جمعه ساوه با بیان اینکه پرداخت مبالغ سنگین در توان قشر کارگری نیست، خواستار مساعدت دولت در افزایش وام و کاهش آورده مردم در طرح مسکن ملی شد.

- حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه تامین مسکن برای مردم صراحتا در قانون آمده و یکی از وظایف دولت برشمرده شده است، گفت: مسکن آرامش آور است و بخش اعظمی از مشکلات خانواده ها را خصوصا در این شهرستان مهاجرپذیر حل خواهد کرد.

وی با قدردانی از اهتمام دولت برای ساخت مسکن حمایتی افزود: قوه مجریه در کنار سایر قوا و دستگاه ها میبایست دست در دست هم دهند تا شرایط خانه دار شدن مردم را بیش از پیش تسهیل کنند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه در شهرهایی مثل ساوه که کرایه خانه وحشتناک است، گرانی خواب از چشمان مردم ربوده شده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید تمام قد به مشکلات شهرهای مهاجر پذیر و صنعتی مثل ساوه رسیدگی کند و با درک شرایط آنان بدنبال رفع مشکل مسکن باشد.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: اگر در تهران و شهرهای مثل آن می گویند فلان رقم پرداخت کنید شاید قابل درک باشد اما در شهرهایی مثل ساوه و برای افرادی که با حقوق 4 و 5 میلیونی روزگار می گذرانند ارقام اعلام شده 300 میلیون و بیشتر بسیار سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خانه دار شدن متقاضیان مسکن در ساوه تسهیل شود

شرایط خانه دار شدن متقاضیان مسکن در ساوه تسهیل شود