مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-23بين الملل

ممانعت تل آویو از ورود دارو و تجهیزات پزشکی به غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مردم غزه امروز یکشنبه به دعوت وزارت بهداشت این منطقه، در نزدیکی گذرگاه ایرز واقع در شمال نوار غزه، - فلسطینیان ساکن نوار غزه در اعتراض به اقدامات رژیم اشغالگر مبنی بر ممانعت از واردات دستگاه های پزشکی و دارو به این منطقه، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مردم غزه امروز یکشنبه به دعوت وزارت بهداشت این منطقه، در نزدیکی گذرگاه ایرز واقع در شمال نوار غزه، تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز، اقدامات رژیم صهیونیستی برای محاصره نوار غزه را محکوم کردند.

گذرگاه ایرز یکی از گذرگاه های ارتباطی نوار غزه با مناطق کرانه باختری و اراضی اشغالی سال 1948 است که تحت سیطره رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، ابراهیم عباس مدیر واحد تصویربرداری پزشکی در وزارت بهداشت غزه که در این تجمع شرکت کرده بود، گفت که رژیم اشغالگر از دستیابی بیماران به درمان لازم خواه در داخل نوار غزه یا در کرانه باختری و قدس ممانعت می کند.

وی افزود که مسئولان رژیم اشغالگر همچنان از واردات دستگاه های تشخیص طبی، دستگاه های تولید اکسیژن بیمارستانی و قطعات یدکی لازم برای تعمیر بسیاری از دستگاه ها ممانعت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت تل آویو از ورود دارو و تجهیزات پزشکی به غزه

ممانعت تل آویو از ورود دارو و تجهیزات پزشکی به غزه