مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-23سياسي

مسئولان از تبیین دردها توسط اصحاب رسانه استقبال کنند


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: لازم است مسئولان از تبیین دردها توسط اصحاب رسانه ی استان استقبال کنند، چشم پوشی و مانع شدن از تبیین واقعیات ها دردی از دردها را درمان نمی کند.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: لازم است مسئولان از تبیین دردها توسط اصحاب رسانه ی استان استقبال کنند، چشم پوشی و مانع شدن از تبیین واقعیات ها دردی از دردها را درمان نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان دره شهر، با تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: باید تلاش کنیم که زندگی خود را بر اساس سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دهیم که نیاز امروز جامعه ماست.

وی با بیان اینکه سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما الگو است، گفت: امروز افتخار ما این است که در الگویی بزرگ مانند حضرت فاطمه زهرا(س) داریم، امروز زنان ما با الگو برداری از آن بانوی مکرم اسلام، در تربیت فرزندان و اهمیت خانواده کوشا باشند.

وی با تقدیر از حجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه سابق شهرستان دره شهر، اظهار کرد: وی نزدیک به 10 سال در سنگر و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه این شهرستان فعالیت داشتند و تلاش کردند که با آموزش و تعلیم قرآن کریم، نقش مهمی در تربیت قرآن آموزان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از تبیین دردها توسط اصحاب رسانه استقبال کنند

مسئولان از تبیین دردها توسط اصحاب رسانه استقبال کنند