مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-23اقتصادي

آخرین خبر از گمرک های برفگیر/معطلی 750 کامیون در حوالی باشماق


طبق اعلام مسئولان گمرک ایران با وجود اقدامات صورت گرفته برای تسهیل شرایط در مرزهای تجاری برای تبادل کالا، همچنان به دلیل حجم سنگین بارش برف و سرمای شدید، - طبق اعلام مسئولان گمرک ایران با وجود اقدامات صورت گرفته برای تسهیل شرایط در مرزهای تجاری برای تبادل کالا، همچنان به دلیل حجم سنگین بارش برف و سرمای شدید، تجارت در مرزهای غربی با کردستان عراق با اختلال مواجه و به حالت عادی برنگشته است؛ به طوری که 750 کامیون در شهر مریوان و مسیرهای قبل از مرز باشماق منتظر تخلیه بار و یا عبور از مرز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان بارش های سنگین و سرمای ناشی از آن، تبادل کالا از مرزهای تجاری غرب و شمال غرب با مشکلاتی مواجه شد و کامیون ها در برف مانده و چه از سمت ایران و یا طرف مقابل در اقلیم کردستان عراق امکان عبور و مرور و یا تخلیه بار وجود نداشت.

طی سه روز گذشته گمرک های باشماق نیمه تعطیل، تمرچین و کیله سردشت تعطیل بوده و امکان تبادل کالا نداشتند.

با این حال گمرک اعلام کرده بود که اقداماتی از سوی راهداری، نیروهای نظامی و حتی بومی منطقه در راستای برف روبی و پاکسازی مناطق برای به جریان افتادن تجارت در حال اقدام است.

از باشماق چه خبر؟ پیگیری آخرین وضعیت مرزها از گمرک ایران نشان داد که همچنان وضعیت تجارت به حالت عادی برنگشته اما در برخی مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از گمرک های برفگیر/معطلی 750 کامیون در حوالی باشماق

آخرین خبر از گمرک های برفگیر/معطلی 750 کامیون در حوالی باشماق