مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-23اقتصادي

استاندار تهران: شهرک های صنعتی شهرقدس باید مرزبندی شود


محسن منصوری استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرقدس در خصوص دوگانگی مدیریتی شهرک های صنعتی، اظهار کرد: اختلاف نظر بین شهرک های صنعتی بخش خصوصی و شهرداری وجود دارد که قرار است به همراه سه معاونت مرتبط استانداری، شهردار، فرماندار و شرکت شهرک های صنعتی برگزار شود و حدود شهرک ها مشخص شده تا مشکل برطرف شود.

وی گفت: بخشی از مشلات که در حوزه اختیارات استانداری از جمله درخواست تسهیلات، تدوین طرح نقشه صنعتی و مصوب شدن آن در کارگروه امور زیربنایی، تخصیص آب شرب و افزایش حجم تولید پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار تهران افزود: با تدقیق مرز شهرک های صنعتی، مدیریت داخل شهرک با هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی و خارج از شهرک در محدوده شهر با شهرداری و در محدوده خارج از شهر با فرمانداری است.

  وی در ارتباط با مشکلات موجود در نیروهای شرکتی شهرداری خاطر نشان کرد: نیروهای شهرداری برخی رسمی و برخی طرف قرارداد با پیمانکار بوده که شهرداری با پیمانکار واسطه در ارتباط است و اشکالاتی که در این بین وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

منصوری در ادامه افزود: مشکلاتی که مرتبط با پیمانکار است می بایست شورا و شهرداری آن پیمانکار را حساب کشی کرده تا حق نیروها ضایع نشود و گزارش هایی که در این خصوص باشد را پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: شهرک های صنعتی شهرقدس باید مرزبندی شود

استاندار تهران: شهرک های صنعتی شهرقدس باید مرزبندی شود