مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-23اقتصادي

دلایل رواج پدیده شوگر مامی و آثار آن


قرایی مقدم رواج پدیده شوگر مامی را بسیار مخرب برشمرد و گفت: این نوع روابط خارج از عرف، بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و سبب افزایش بی بندوباری در جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از موج، شوگرمامی از دو کلمه انگلیسی شوگر (sugar) به معنای شکر و مامی (mummy) به معنای مادر تشکیل شده است، همچنین می توان آنها را شوگر مامی، شوگر مومی یا کوگرز (Cougars) هم نامید.

شوگر مامی به زن ثروتمندی گفته می شود که با مردان جذاب، جوان و پویا وارد رابطه می شود، البته به طور قطع هر پسری تمایل به برقراری رابطه با شوگرمامی ها ندارد.

معمولاً شوگر بیبی ها یا همان پسران جوان از طرف شوگرمامی ها حمایت فراوان مالی می شوند.

گفتنی است این رابطه بر اساس یک توافق دو نفره صورت می گیرد که در آن زنان، پسران جوان را از نظر مالی تامین می کنند و در قبال آن، پسران خدمات جنسی و حمایتی به این دسته زنان ارائه می دهند.

شوگر مامی ها در طول ارتباط با شوگر بیبی ها هزینه تحصیل، زندگی، تفریحات و سفر آنان را تامین می کنند و پسران نیز زنان را در طول شبانه روز در امور شخصی، ایجاد روابط جنسی، پرستاری، خرید، تفریح و دورهمی ها همراهی می کنند.

در این نوع رابطه، کنترل کامل زندگی پسران جوان که عموما در رنج سنی 20 الی 30 سال هستند در دست مامی ها خواهد بود و آن ها به هیچ عنوان نمی پسندند شخص دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل رواج پدیده شوگر مامی و آثار آن

دلایل رواج پدیده شوگر مامی و آثار آن