مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-23اقتصادي

دریافت فوری وجه در بورس امکان پذیر شد


کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه کشورمان از سامانه دریافت فوری وجه با عنوان پی فست (PayFast) رونمایی کرد.

- کارگزاری فارابی برای نخستین بار در بازار سرمایه کشورمان از سامانه دریافت فوری وجه با عنوان پی فست (PayFast) رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام کارگزاری فارابی، این سامانه به مشتریان معاملات آنلاین کارگزاری فارابی این امکان را می دهد، به سادگی بتوانند در هر ساعت از شبانه روز درخواست وجه خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن مبلغ درخواستی شان را دریافت کنند.

پی فست(PayFast) استاندارد جدیدی در ارائه خدمات به مشتریان بازار سرمایه است که با هدف دسترسی سریع به مانده حساب مشتریان در سامانه معاملاتی، از سوی کارگزاری فارابی راه اندازی شده است.

بر این اساس مشتریانی که به هر دلیلی نمی خواهند در فرایند چند روزه دریافت وجه منتظر بمانند یا به طور اضطراری نیاز به دریافت مانده حساب شان نزد کارگزاری دارند، می توانند با استفاده از سامانه پی فست درخواست دریافت فوری وجه خود را ثبت کنند.

در حال حاضر متقاضیان استفاده از پی فست می توانند در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل با شماره 1561 (مرکز پشتیبانی و ارتباط با مشتریان کارگزاری فارابی) تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت فوری وجه در بورس امکان پذیر شد

دریافت فوری وجه در بورس امکان پذیر شد