مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-23سياسي

لایحه مصوبه اخذ عوارض فضای سبز برای سال 1401 اصلاح شد


لایحه شهردار تهران در خصوص « اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان» مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با 18 رای موافق به تصویب رسید.

- لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با 18 رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران، لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، با قرائت این لایحه گفت: در این لایحه برای اجرا در سال 1401 صرفا به دلیل تورم سالیانه، پیشنهاد شده است که تنها 15 درصد در تعرفه افزایش داده شود و مفاد لایحه نسبت به مصوبه سال 1400 تغییری نداشته باشد.

بر این اساس مبلغ پایه ؛ بازه محیط بن درختان 15 الی 20 سانتیمتر می‎باشد، که مبلغ پایه برای سال 1400، 575 هزار تومان تعیین گردیده است و این درحالیست که میزان اخذ وجوهات لایحه از سال 96 تاکنون حدود 861 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: با توجه به جلسه منعقده کمیسیون‏های مشترک برنامه- بودجه و شهرسازی-معماری و سلامت- محیط‏ زیست-خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، تعرفه پایه درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مصوبه اخذ عوارض فضای سبز برای سال 1401 اصلاح شد

لایحه مصوبه اخذ عوارض فضای سبز برای سال 1401 اصلاح شد