مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-23سياسي

دهه فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری ها در راه پیروزی انقلاب اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری ها در راه پیروزی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج ، حجت الاسلام سید جواد خاضع در دومین جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت و مونورالسرور صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر محضر همه زنان و مادران جامعه اسلامی، افزود: پیامبر اکرم از امیرالمومنین سوال کردند: همسرت فاطمه را چگونه یافتی؟ امیرالمومنین در پاسخ فرمودند: نعم العون علی طاعه الله ، در اطاعت کردن از خدا خوب یار و یاوری است ، الگوگیری از سبک زندگی زوج آسمانی، باعث تحکیم بنیاد خانواده می شود.

حجت الاسلام  خاضع بیان کرد: دهه فجر، دهه به ثمر نشستن مجاهدت ها، رشادت ها و جانفشانی های ملت رشید ایران و ثمره خون های مطهر شهداست، ملتی که برای خدا و با هدایت و رهبری الهی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) علیه رژیم فاسد و سفاک و ننگین پهلوی قیام کرد و به لطف الهی پیروز شد که با پیروزی ملت ایران و شکل گیری انقلاب اسلامی تحولی عظیم و شگرف در معادلات سیاسی، اجتماعی جهان به وجود آورد، انقلابی که فرهنگ توحیدی را جایگزین فرهنگ استبدادی و الحادی کرد، انقلابی که پیشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری ها در راه پیروزی انقلاب اسلامی است

دهه فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری ها در راه پیروزی انقلاب اسلامی است