مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23ورزشي

جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال/ 3 + 1 بازیکن جدید در تیم مجیدی


سرمربی تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم چهار بازیکن را از تیمش کنار خواهد گذاشت و سه بازیکن جدید و یک بازیکن قبلی آبی پوشان را برای ادامه رقابتها اضافه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آبی پوشان تنها یک بازی تا تعطیلات نیم فصل دارند تا بعد از آن به صورت رسمی نقل و انتقالات زمستانی شان را آغاز کنند.

از آنجایی که جذب بازیکن جدید برای استقلال مقدور نمی باشد مگر آنکه بازیکنی از لیست این تیم خارج شود، مجیدی ناچار است ابتدا جدایی چند بازیکن را قطعی کرده تا بتواند به جای آنها بازیکن جدیدی جذب نماید.

بابک مرادی اولین بازیکن جدا شده استقلال بود که چند روز پیش جدایی اش از این تیم اعلام شد و حتی از تیم هوادار پیشنهاد دارد؛ اما هنوز توافق 3 طرفه بین دو باشگاه و مرادی حاصل نشده است.

روز گذشته هم از سوی سرپرست تیم استقلال رسماً به محمدرضا آزادی و فردین رابط اعلام شد حق حضور در تمرین را نداشته و می توانند تیم های جدید خود را برای انتقال اعلام کنند.

به این 3 نفر باید رشید مظاهری را هم اضافه کرد که مدتهاست حتی در لیست 20 نفره بازی هم قرار ندارد و تنها با آبی پوشان تمرین می کند.

با قطعی شدن خروج 4 بازیکن از لیست استقلال 4 جای خالی در لیست آنها باز می شود که یکی از آنها با نام عارف غلامی پر خواهد شد تا چنین به نظر آید که حداقل 3 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال/ 3 + 1 بازیکن جدید در تیم مجیدی

جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال/ 3 + 1 بازیکن جدید در تیم مجیدی