مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-23اقتصادي

پرداخت 811 مورد وام قرض الحسنه از محل قرض ماندگار به مددجویان منطقه یک یاسوج


رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 811 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج با عنوان قرض ماندگار پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری در بازدید از مسکن مددجویی در حال ساخت، گفت: 811 فقره تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج  با عنوان قرض ماندگار پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه این تعداد تسهیلات به صورت قرض الحسنه و بدون سود بانکی  پرداخت شده است، گفت : اعتبار پرداختی برای این تعداد وام بالغ بر شش میلیارد و406 میلیون تومان است.

حیدری عنوان کرد: تسهیلات پرداختی از محل قرض ماندگار، جهت رفع نیازمندی ها و رفع مشکلات آنی ازجمله حمایت، اشتغال خرد و خانگی، کمک به درمان بیماران، کمک به شهریه دانشجویان، تعمیرات مسکن، ودیعه مسکن ایتام افراد تحت حمایت و نیازمند پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از تعداد 811 مورد وام پرداختی به نیازمندان، 379 مورد، با مبلغ دو میلیارد و900 میلیون تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد و تعداد 360 فقره بااعتبار سه میلیارد و 470 میلیون تومان با معرفی به بانک مهر  و 72 مورد نیز بااعتبار 36 میلیون تومان با معرفی به بانک رسالت به صورت کاملاً قرض الحسنه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 811 مورد وام قرض الحسنه از محل قرض ماندگار به مددجویان منطقه یک یاسوج

پرداخت 811 مورد وام قرض الحسنه از محل قرض ماندگار به مددجویان منطقه یک یاسوج