مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23دانش

دانشجومعلمان بیرجندی در اردوی جهادی مناطق کم برخوردار شرکت کردند


جواد چوپان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی آموزشی و عمرانی، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: دانشجومعلمان یک هفته در اردوی جهادی در روستا های مختاران، گز، چنشت و بیدمشک خراسان جنوبی شرکت کردند.

جواد چوپان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی آموزشی و عمرانی، اظهار کرد: در این اردوی جهادی 33 نفر از برادران و 10 نفر از خواهران دانشجومعلم بیرجند حضور دارند.

چوپان بیان کرد: این اردوی جهادی در روستا های مختاران، گز، چنشت و بیدمشک برگزار می شود و در آن هم آموزش دانش آموزان این روستا ها را داریم و هم رنگ آمیزی مدارس روستاها.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند افزود: هدف ما از برگزاری این اردو ها در کنار ارائه خدمت به دانش آموزان مناطق محروم، ایجاد فضای رشد روحیه جهادی در دانشجومعلمان و آشنایی آنان با فضای کلاس درسی است.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی در کنار اقدامات جهادی عمرانی و آموزشی، اساتید برجسته استان نیز حضور می یابند و در تجربیات خود را در اختیار دانشجومع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجومعلمان بیرجندی در اردوی جهادی مناطق کم برخوردار شرکت کردند

دانشجومعلمان بیرجندی در اردوی جهادی مناطق کم برخوردار شرکت کردند