مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23اجتماعي

تقدیر از مادران خانه سالمندان اردبیل به مناسبت روز مادر


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از مادران خانه سالمندان در اردبیل تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از مادران خانه مرحمت اردبیل با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

وی با اشاره به این که در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، مادرانی هستند که در خانه های سالمندان چشم انتظار یک نگاه و یک سلام هستند، افزود: فراموش نکردن این مادران در چنین روزی حداقل ترین وظیفه هر انسانی است و ما نیز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به وظیفه و رسالت بزرگ خود در پاسداشت مقام شهروندی این مادران عمل کردیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با بیان این که مادران و زنان در جامعه مسؤولیت خطیری بر عهده دارند ترویج در راستای احترام و ارج نهادن به مقام شامخ مادران را وظیفه هر نهاد و سازمانی دانست و ادامه داد: مادران ریشه های جامعه هستند و ضروری است در جهت استحکام و استواری و نهادینه شدن الگوی های ناب در سطح جامعه، به زنان و مادران ارزش و بها داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مادران خانه سالمندان اردبیل به مناسبت روز مادر

تقدیر از مادران خانه سالمندان اردبیل به مناسبت روز مادر