مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-23اجتماعي

افزایش آلودگی هوای تهران/ از تردد غیرضروری خودداری کنید


طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد ملایم دور پیش بینی می شود.

- طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد ملایم دور پیش بینی می شود.

این اداره کل نسبت به پایداری و کاهش کیفیت هوا نیز هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی چهار روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و به دلیل پایداری و سکون نسبی جو در مناطق صنعتی و پرتردد شهری افزایش غبار وکاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

همچنین طی این مدت روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد و از بعدازظهر چهارشنبه (6 بهمن ماه) با نفوذ موج بارشی، به تدریج افزایش ابرناکی و چهارشنبه شب (6بهمن ماه) گاهی بارش پراکنده و وزش باد ملایم دور از انتظار نیست.

طی روز پنجشنبه (7 بهمن ماه) به ویژه در بخش های شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و مه گاهی همراه با کولاک برف پیش بینی می شود.

از بعدازظهر پنجشنبه (7 بهمن ماه) افزایش وزش باد و در پاره ای نقاط گاهی وزش باد متوسط تا شدید مورد انتظار است و در روز پنجشنبه (7 بهمن ماه) کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوای تهران/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

افزایش آلودگی هوای تهران/ از تردد غیرضروری خودداری کنید