مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-23سياسي

تشکیل کارگروه اقتصادی هنرمندان صنایع دستی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از قرارگیری تشکیل کارگروه اقتصادی هنرمندان صنایع دستی در دستور کار استانداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی امروز در مراسم ضمن تقدیر از هنرمندان منتخب نشان ملی مرغوبیت، بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در حوزه فعالیت هنرمندان صنایع دستی تأکید کرد و اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت اقتصادی حوزه صنایع دستی استان در تلاشیم تا با فراهم سازی فرصت های مناسب، موجب رونق اقتصادی این حوزه پویا باشیم، از اقداماتی که در این راستا انجام شده، می توان به بررسی پرونده های کارگاه های صنایع دستی در تبصره 18 استانی اشاره کرد که به دنبال آن 11 طرح به تصویب رسید.

وی تأکید کرد: از دیگر اقداماتی که در دستورکار استانداری قرار گرفته، تشکیل کارگروه اقتصادی هنرمندان صنایع دستی است که در این کارگروه به بررسی موانع و مشکلات اقتصاد هنر، بررسی فرصت های تسهیلاتی و سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، گفت: آذربایجان شرقی تاکنون موفق به کسب 182 مورد نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی شده بود که طی سال جاری 20 اثر فاخر دیگر موفق به کسب این نشان در رشته های ورنی بافی، حکاکی روی فلز، ملیله کاری، سفال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه اقتصادی هنرمندان صنایع دستی

تشکیل کارگروه اقتصادی هنرمندان صنایع دستی