مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-23سياسي

ضرورت تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف


حجت الاسلام صالحی افغانی باتوجه به تمرکز طالبان بر مسئله امر به معروف ونهی از منکر به شیوه غلط خواستار تبیین دیدگاه شیعه در فریضه امر به معروف و نهی از منکر شد.

- ، حجت الاسلام صالحی افغانی رییس شورای عالی شیعیان افغانستان از پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

وی پس از بازدید از پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر در جلسه با حجت الاسلام رضوی مهر رییس پژوهشکده اظهار داشت: با توجه به دیدگاه افراطی که طالبان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارند که همین امر باعث ایجاد ذهنیت غلط در مردم و شهروندان افغانی شده است خواستار تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

رییس شورای عالی شیعیان افغانستان گفت: پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در بحث تبیین دیدگاه درست این دو فریضه به حوزه های علمیه و علمای افغانستان کمک کند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رضوی مهر رییس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت های پژوهشکده را ارائه کرد.

در پایان جلسه تفاهمنامه ای بین پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای عالی شیعیان افغانستان در راستای تولید محتوا، برگزاری دوره های آموزشی و پشتیبانی علمی از طلاب، اساتید، علما و حوزه های علمیه افغانستان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف

ضرورت تبیین تمایز دیدگاه شیعه با طالبان در فریضه امر به معروف