مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-23پزشكي

257 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران


با بستری شدن 48 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد کل بستری شدگان مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در این استان به 257 نفر رسید.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در استان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد 38 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری و ظرف همین مدت تعداد 32 نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

سید عباس موسوی افزود: هم اکنون 184 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد 43 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، با پذیرش جدید 10 بیمار و ترخیص یک بیمار بهبود یافته در شبانه روز گذشته، مجموع بستری شدگان کرونا به 73 بیمار رسید که از این تعداد 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

بر این اساس، مجموع بستری شدگان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل 257 نفر اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

257 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران

257 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران