مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-23پزشكي

کرونا باز هم قربانی گرفت/ 42 ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 765 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید راشد جزایری، امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 39 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 3 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه وضعیت عمومی 2 بیمار وخیم است، خاطرنشان کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و 765 نفر رسید.

جزایری ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 130 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 15 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی افزود: هم اکنون 39 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 37 نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باز هم قربانی گرفت/ 42 ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری

کرونا باز هم قربانی گرفت/ 42 ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری