مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-23پزشكي

افزایش تعداد تخت مصوب بیمارستان شهید رجایی یاسوج


رییس بیمارستان شهید رجایی یاسوج از افزایش تعداد تخت های مصوب این مرکز درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی، یعقوب پرندوار گفت: تعداد تخت های مصوب بیمارستان شهید رجایی یاسوج از زمان فعالیت این مرکز تا کنون 23 تخت مصوب بوده اما به علت حجم بالای بیماران مراجعه کننده و به جهت ارتقای کمی و کیفی تخت های بیمارستانی، با تعداد نزدیک به 70 تخت فعال در این مرکز در حال خدمات رسانی به بیماران است.

وی اظهارکرد: با پیگیری های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت محترم درمان تعداد تخت های مصوب این مرکز از 23 تخت مصوب به 52 تخت مصوب افزایش یافت.

وی عنوان کرد: پروانه بهره برداری این بیمارستان از ابتدای تاسیس تا کنون همچنان23 تخت مصوب بود که بر همین اساس و بر مبنای چارت سازمانی موجب کمترین جذب نیروی استخدامی و بروز مشکلاتی از قبیل کمبود نیرو بود که با رایزنی های مربوطه از طریق وزارت متبوع به 52 تخت مصوب افزایش یافت و پروانه بهره برداری این مرکز اصلاح شد.

گفتنی است که بیمارستان شهید رجایی یاسوج به عنوان مرکز تخصصی اعصاب و روان در استان فعالیت دارد که علاوه بر این ، بخش های شیمی درمانی بیماران سرطانی، مرکز درمانی ترک اعتیاد، اتفاقات روانپزشکی، مرکز غربالگری و تشخیص زودرس سرطان، الکتروشوک درمانی و کاردر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد تخت مصوب بیمارستان شهید رجایی یاسوج

افزایش تعداد تخت مصوب بیمارستان شهید رجایی یاسوج