مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-23بين الملل

معاون جانسون: اعزام نظامیان انگلیس به اوکراین «بسیار بعید» است


همزمان با تشدید تنش های غرب با روسیه، معاون نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار هشدار درباره عواقب اقتصادی «حمله به اوکراین»، اعزام نظامیان انگلیسی به این کشور را بسیار بعید خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر دادگستری انگلیس که منصب معاونت نخست وزیر این کشور را نیز در اختیار دارد، روز یکشنبه (امروز) بار دیگر به روسیه درباره اوکراین اتهام زنی کرد.

تنش های غربی ها با روسیه و اتهام زنی کشورهای عضو ناتو درباره تدارک مسکو برای حمله به اوکراین همچنان ادامه دارد و معاون بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه (امروز) در این باره اظهارنظر کرده است.

شبکه گزارش دادند، دومینیک راب وزیر دادگستری انگلیس امروز یکشنبه در یک مصاحبه به روسیه درباره پیامدهای حمله به اوکراین هشدار داد.

به گفته او که معاون بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز هست، اگر روسیه به اوکراین حمله و یک رژیم آلت دست (خود) را در اوکراین بر سر کار بیاورد، عواقب اقتصادی شدیدی در انتظارش خواهد بود .

این مقام ارشد انگلیس که پیش از این در دولت بوریس جانسون وزیر خارجه این کشور بود، اعزام نیروهای نظامی انگلیس به اوکراین را بسیار بعید توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جانسون: اعزام نظامیان انگلیس به اوکراین «بسیار بعید» است

معاون جانسون: اعزام نظامیان انگلیس به اوکراین «بسیار بعید» است